Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Saturday, November 27, 2010

TAYAR PANCIT!

Erm... sebelum tidur ni,
nak juga share apa yang jadi hari ni.


Dari pagi tadi, 
banyak sangat benda nak buat.
Nak pergi facial, 
pergi threading,
pergi cari kasut,
pergi ambil baju from tailor dll.
So, after breakfast Maggi,
keluar lah nak start kereta.
Before tu, check tayar dulu kiri kanan depan belakang..
Tiba2, tengok tayar belakang sebelah kiri pancit!!
Ouhh no!!
Banyak nak buat ni, 
& pukul 2 da janji dengan En. bf nak jumpa..
Ish..


Apalagi dengan gelabahnya,
call En. bf.
Dia respon, 
"pergi la kedai tayar bawah tu naik motor"
Ok, fine.
Pergi ketuk pintu adik lelaki yang nombor 4 tu nak pinjam skuter dia.
Dia respon,
"motor tu rosak tak boleh start"
Lepas tu, dah rasa sedih fikirkan aktiviti hari ni dah terbantut.
Jam pun dah pukul berapa dah ni!
SMS En. bf bagitahu hal tadi.
Dia respon,
"ok, tunggu i datang"
Ok, fine.
Rasa lega sikit.
Lepas tu, 
mengadu pada mak pula (masih sedih masa ni, dah nangis pun.. ha ha)
Mak dah la tengah kerja tu.
Mak pun respon,
"mak dah bagitahu pak long. kejap lagi dia datang"


Alhamdulillah...
Pak long pun datang..
Check dalam bonnet,
jack pun tak ada.
So, paklong pun ajar la cara tukar tayar kereta.
Senang je rupanya.
Nak kena cari jack la lepas ni.
Lepas tu,
drive pergi kedai tayar,
& tampal.


Then, 
terus pergi buat perkara2 yang dah dirancang tu.
& overall,
semuanya OK.
Aku ni memang la gelabah. +_+


Ouhh..
Esok ada photoshoot.
Pagi2 dah kena bangun.
Tapi, dengarnya, 
busana pengantin tak cukup, ada 8 pasang sahaja.
Sebabnya, satu butik ni tarik sponsor mereka.
Hmm..
Kesian juga pada organizer.
Terpaksa last minit cari sponsor lain.
Harap esok berjalan dengan lancar.
Night! 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...