Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Saturday, December 25, 2010

Model untuk Kelas Make-up Shasha Rizal

Baru balik dari KFC.
Makan Zinger Crunch yang baru, bersendirian..
Memerhati sekeliling macam2 ragam manusia.
Tapi, 
yang pelik,
kenapa bila aku makan burger lelaki pandang?
Ke sebab aku yang pandang mereka,
maka kami berbalas pandangan?
Ha ha.. perasan sahaja barangkali.


Hari ini,
aku jadi model demo make-up Shasha Rizal,
seorang rakan yang kukenali dalam Eyra Rizal Team.
Semalam Shasha mesej kerana dia tiada model lagi.
Kebetulan aku tiada apa2 hal,
jadi aku pun setuju.
Pukul 8 pagi aku dah bertolak ke studionya di Puchong.
Lepas habis kelas,
kami makan laksa sedap masakan emak Shasha..
Lapar sangat tak sempat breakfast.. hee  =))


Esok ada photoshoot bersama modeling agency, Glorious Talent.
Walaupun aku hanya freelance model, (model ke)
tapi pihak Glorious Talent memanggil aku untuk turut serta.
Fee yang murah,
membuatkan aku tidak mahu melepaskan peluang menambah portfolio.
Harap2,
esok aku akan dapat enjoy semaksima yang mungkin.
Malam ini perlu tidur awal.
Selamat malam..~


Muka selepas make-over
with shasha & her students~

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...