Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Wednesday, December 15, 2010

PERTANDINGAN PHOTO SHOOT MUSLIMAH ANJURAN SARAH HATA


Hari yang ditunggu-tunggu pun dah tiba.
Memang seram masa dah nak sampai Taman Tasik Titiwangsa 12 Disember lepas.
Yelah, 
ni pertandingan first yang aku join berkaitan dengan photoshoot ni.


Selepas mendaftar,
aku pun ambil makanan untuk breakfast & baju sponsor dari Butik GetGorgeous.
Then,
para model mula dimake-upkan oleh MUA kumpulan masing2.
Aku dengan MUA aku, 
Farah @ Amylee Quitee cari port bawah kipas untuk elak make-up cair!


After makeup,
kami pun mula shoot.
Aku shoot dengan photographer kumpulan aku, Cipot Redz
sambil ditemani oleh MUA aku, Farah (act sebagai pemegang reflector.. hi hi)
Rasanya macam ramai peserta,
tapi masa shoot tak bertembung pula dengan mereka.


Dan satu incident yang tak boleh lupa,
aku boleh silap orang!
Ingatkan sorang model ni member aku,
aku pun panggil nama dia.
Rupanya tak!
Muka memang sama.
Dah make-up, 
semua dah nampak lain.. hu hu


photographed by Cipot Redz

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...