Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Wednesday, January 12, 2011

MATHS AKUSUKA~

Akhirnya dapat juga mengajar Maths! alhamdulillah.. hee


Sebelum ni,
subjek mengajar yang diberikan adalah ICT, Pend. Seni, dan Pend. Moral.
Mula2,
rasa wahh!! Apakah kaitan Pend. Seni dan Moral dengan aku?? haha
Then,
pergi jumpa Penolong Kanan Pentadbiran, Puan Sharifah untuk bertanyakan hal tersebut.
Beliau pun terkejut sebab aku tak dapat mengajar subjek major.
Maka, 
aku diberi satu kelas Maths Tingkatan 3 menggantikan satu kelas Pend. Moral yang digugurkan.
Oklah tu daripada tiada langsung.
Total waktu mengajar adalah 25 waktu termasuk 2 waktu program NILAM.
Pend. Seni dikekalkan sebanyak 5 kelas.
ICT pula memang dah minor aku.


Maths memang subjek yang diminati sejak zaman sekolah.
Walaupun dulu ada juga ter'fail' Add Maths barang sekali dua,
tapi itu tak cukup mematahkan semangat untuk terus belajar Maths.
Sebab Maths ni lain daripada subjek lain.
Kala menjawab soalan tu,
bila dah dapat jawapannya,
mewujudkan satu kepuasan yang susah nak diungkapkan.
Tak percaya?
Cubalah sendiri.. hee




Semoga aku berjaya meningkatkan result PMR untuk subjek Maths pada tahun ini.. ameen. =))

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...