Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Friday, March 18, 2011

PERIHAL MAHU KURUS!

"Hey.. sudah cantik pun mau datang sini kah? 
Belum kahwin kan?", tegur seorang kakak A pada aku.
* cantik merujuk kepada bentuk badan


Tak lama selepas tu,
"Hey u dah kurus macam ni pun datang sini kah? 
Ke ini hasil selepas you dapatkan treatment di sini?", tegur seorang kakak B pula.


Hahahhahah nak tergelak juga aku tadi.
Tujuan asal aku ke Bizzy Body tengahari tadi adalah untuk menggunakan kupon yang aku beli berharga RM29.90, 
untuk cuba facial treatment yang ditawarkan.
Tapi, oleh sebab Bizzy Body specialized in body slimming,
kenapa aku tak ambil kesempatan ni untuk gunakan kupon slimming juga kan?
So, aku pun cubalah.


Pertama sekali, 
sesi consultation.
Tinggi diukur,
berat ditimbang,
dan ukuran body fat diambil.
Mahu tahu berapa? 
27% poin something la.
Body fat bagi gadis seumur aku ni sepatutnya adalah 21%-23%.
Hahahahh.. aku dah over 4%.
Masalahnya, di mana lemak2 itu tersembunyi?
Orang dok kata aku kurus, 
tapi hanya aku yang tahu aku ni sebenarnya GEMUK!
Ooh no!


Aku pun cubalah slimming treatment, skali dengan wrapping & blanket ntah apa bagai aku pun tak paham. Hahahhah..
Kira ok-lah & aku diberitahu hanya Bizzy Body je ada assurance 100% berjaya untuk kurus!
Tapi, aku kurang berminat lagi.
Sebab aku rasa belum masanya lagi.
Takut juga if aku teruskan program kurus, 
akan jadi seperti gambar dibawah.. LOL


gambar hiasan ihsan dari Google



Cukuplah sekadar aku ambil pakej facial untuk bulan2 akan datang.
Uhh.. kopak!
So, tadi lepas slimming, try lah facial pula.
Tapi, aku lagi suka facial treatment di Ree's Skin. =P


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...