Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Friday, June 24, 2011

BUAT DIA JATUH CINTA DENGAN SAYA~

Bagaimana ya mahu buat dia jatuh cinta dengan saya?
Buat gedik2 boleh tak?
Atau cakap pura2 lemah lembut?
Jalan lenggang-lenggok ok juga?
Main matalah?
Senyum lebar2 bagi dia cair..
Atau pakai makeup tebal sikit daripada biasa..?
Ermm.. mungkin juga boleh cuba pakai baju yang mahal sikit,
atau yang seksi sikit pun tak apa.. hehehe..
Ouh ya!
Masakkan makanan kegemaran dia..!
Tapi apa ya? Tak tahu pula.
Ha ha ha..
Ermm.. dah buat semua.
Tapi dia masih tak ada respons cintakan saya... =(


kenapa YOU tak dengar I cakap I LOVE YOU?
**tak nampak ke dia tengah layan lagu uh.. kahkah
He he..
Persoalannya, perlukah semua tu?
Tak payah fake sangat ok girls (boys pun! =p)..
Aku anti gedik type.
Manja2 tak apalah.
Ha ha.


Bagaimana cara untuk buat orang di sekeliling kita jatuh sayang pada kita?
Nak marah, tapi bila tengok wajah kita terus tak jadi marah.
Sejuk mata, lembut hati, timbul rasa kasih dan mengasihani.
Best kan macam tu.
Tak perlu terlalu fake untuk meraih rasa sayang.
Cubalah ini;


Surah Yusuf : ayat 4


"Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada' Asyara Kaukabauw Wasy Syamsa Wal Qamara Ra aituhum Lii Sajidin"

Yang bermaksud:
Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,"Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku..."



Kemudian sambung dengan ini;


Surah Thaahaa : ayat 39



Mula baca dari "Wa-alqaytu 'alayka mahabbatan minnii walitushna'a'laa 'ainii"

Yang bermaksud:
"Dan aku telah melimpahkan kepadamu kasih sayang yang datang dariku, dan supaya kamu diasuh di bawah pengawasanku."


Bacalah selepas setiap kali solat sebanyak 3 kali, usapkan pada wajah.
InshaAllah orang suka dengan anda,
sayang dengan anda.
Tanpa mereka tahu apa sebabnya...  =)) 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...