Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Friday, July 29, 2011

KISAH DURIAN


Kisahnya, 
semalam en. Bf jemput aku balik kursus dari Bagan Lalang.
Singgah kedai tepi jalan jual durian.

"Nak durian tak?"

"Nak.."

Then, dibelikan lah sebiji.
Bukan nak makan banyak pun,
cuma nak hilangkan rase mengidam makan durian.
Tapi, malam semalam tak sempat makan.
Letih sangat dan tidur awal.

Tadi balik kerja,
tercari-cari durian tu.
Cari-cari dalam rumah, tak jumpa juga.
Rupanya dah ada dalam tong sampah luar rumah.
Dah lah hujan, basah lah durian tu sebab semalam suruh penjual durian buka kan durian sikit.
Sedih dan terkilan.
Mungkin durian tak dibenarkan dalam rumah kot. 
T_T



5 comments:

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...