Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Friday, July 8, 2011

SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY!!

Mari gelak beramai-ramai. 
Tiga kali saja okay!
Kah kah kah.. =p

Pretty kahh?
Pretty la sangat kan...
Jangan perasan sangat boleh?
Tak adalah pretty pun aku tengok.
Biasa-biasa sahaje...huhuhu...

Ok ok..
Cukup-cukuplah intro tu ye.
Ini haa..
Bukan nak perasan pretty.
Ya! Katakan ya kepada BERTUDUNG!
Tapi, "SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY" tu,
adalah syarat pertandingan satu contest yang direka oleh Cik Dya.
Nak tahu lagi apa syaratnya?
Apa hadiahnya?
Jom click SINI.

Ini dia gambar untuk contest. (nak tengok lagi? sila klik SINI)
Bertudung dua layer ala Indonesian Style, 
credit to Hesty, my fasi masa Bengkel MEGA tahun lepas.
Dia yang ajar belit-belit ni.
Baju kurung moden warna merah cili juga dari koleksi sendiri.
Terpulang kepada anda nak judge pretty atau tidak.. *uwekkks!!

Caranya mudah.
Anda hanya perlu mengutuk habis-habisan gambar yang tidak cantik itu
dengan memberi komen kepada entry ini.
Pemenang adalah berdasarkan jumlah komen yang diterima.
Jadi, apa tunggu lagi?
Jom komen-komen!! =))

P/S: Jangan lupa lawat blog Cik Dya, cik organizer ye di www.cikdya.com




DUE DATE: 31 JULY 2011




Gadis bertudung pretty yang saya tag untuk contest:

26 comments:

  1. sangat cantik Gadis bertudung

    ReplyDelete
  2. CP dtg tolong komen sini! :) cantek + comel gituuu~~;] gud luck!:) tolong komen saya jugak yer..:) klik >>KLIK dan KOMEN entri INI..:)
    thanks!:)

    ReplyDelete
  3. Cantik lah, dah model gitu.. :)


    Boleh tolong komen Sini Pula?
    Hehe..

    Entri Terbaru Saya : Saya bergambar dengan artis korea

    ReplyDelete
  4. God luck tau! :)


    Boleh tolong komen Sini Pula?
    Hehe..

    Entri Terbaru Saya : Saya bergambar dengan artis korea

    ReplyDelete
  5. u bertudung memang pretty..cantik sesangat..nampak kemas okeh...
    sila ajar saya cr bertudung cmtu..*tibe2..wink2..huhu

    ReplyDelete
  6. tq opie!
    tq ida..

    love love.. =))

    ReplyDelete
  7. tq fiqra..
    btw im not a model pun.. =))

    ReplyDelete
  8. kekalkan auratmu~ seindah hiasan dunia adalah wanita solehah ;) moga Allah sentiasa merahmati awk..ameenn ~


    jom klik cni & komen erh ;)

    ReplyDelete
  9. am..dah komen dah nie..haha..moga menang lah yer..kalo menang nanti jgn plak lupa kita org..hehe..

    ReplyDelete
  10. saya dtg tlong komen.. ye mg cantik bertudung.. :)

    ReplyDelete
  11. mmg cntik la...merah plak 2...harap2 mng la ye..=)

    ReplyDelete
  12. Sy tlg vote awk
    Good luck
    Jom vote saya plak
    Hadiah keseluruhan bernilai RM100 menanti pengundi bertuah

    http://ibudamia.blogspot.com/2011/07/july-giveaway-vote-win.html

    ReplyDelete
  13. merah menyala.. cantek !

    ain pun join, jom komen :)

    http://ainsukesenyum.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

    ReplyDelete
  14. goodluck !
    tolong vote saya dekat http://iownthis87.blogspot.com/2011/07/vote-for-abazilah.html
    tq :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...