Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Saturday, August 6, 2011

BOLEH PANDANG2~



Jangan pegang2.. LOL


Hi readers! (macamlah ramai pula nak baca! =p)


Aha.. nak pandang2 boleh.
Pegang? 
Oh janganlah.
Tapi ini pelik.
Seringkali aku perasan dengan ekor mata yang rabun ni,
mereka memandang aku.
(especially kawan2 perempuan la).


Mereka memandang seolah-olah mahu berkata sesuatu,
tapi tiada pula bersuara.
Mereka memandang seolah-olah mahu menegur,
tapi tiada pula ayat sapaan.
Mereka memandang seolah-olah tak puas hati,
kerana pandangan tiada pula beserta senyuman.


Kalau betul suka,
pujilah.
Kalau betul benci,
janganlah pandang kan.. haahhaha


Maka, aku jadi sedikit pelik.
Apa yang aku buat untuk hilangkan kejanggalan pandangan mereka?
Aku lemparkan SENYUMAN yang seikhlas mungkin kepada golongan2 tersebut.
Dalam kepala,
masih sempat berfikiran positif.


Mungkin aku nampak cantik agaknya hari ni.

Ha ha..
Sangatlah perasan okay!


lebih kurang beginilah pandangan itteww.. hahhahh

yg depan kelabu: kenapa pandang2 ni? comel sgt ke aku hari ni?? =P


yg belakang hitam: (dia je tahu apa yg dia pikir..) hoho~


Nak pandang tu, pandanglah.
Tapi at least, senyumlah.
Kan cantik kalau semua orang senyum.
Tak kata apa2 pun tak apa.. hee.. =))

4 comments:

  1. mestilah pandang sebab cantik tuuu :)

    ReplyDelete
  2. xdela cntik pun.. mmg hobi diorg kot pndang2 mcm tu.. LOL

    ReplyDelete
  3. apik> kene tambah sikit ayat tu.. ade mee di sebalik udang GALAH.. haa baru betul hehhehehe

    ReplyDelete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...