Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Thursday, August 4, 2011

PERASANNYA DIA TU.. HAIH~



Perasan popular lah tu.
Melawat Nuffnang tadi,
check keywords..
Ermm.. popular gak nama aku ni dok orang search kan? 
Ha ha ha..
Gila perasan!!
Okaylah tu kan bagi blogger beginner macam aku ni.. =p


Tapi daripada analisis,
aku fikir yang search nama aku ni mungkin sebab dia bukan friends dalam facebook page aku.
Yelah. 
Aku bukan senang nak approve orang jadi friends. (coming entry, aku cerita kenapa).
Kalau friend, dah tentu terus boleh klik link di sana kan.. =P
Teringin juga nak tahu siapalah si secret admirer haters ni.. he he.. 






Sekian sajalah entry perasan benar aku ni.
=P

2 comments:

  1. Es la idea simplemente excelente
    http://www.elcoru.com/

    valhalla

    ReplyDelete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...