Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Tuesday, September 6, 2011

ADA APA DENGAN RAYA??



Ahaa.. Selamat Hari Raya semua...

Baru ni lah sempat nak jenguk blog. Beraya sakan sangatlah kunun. He he..
Macam mana raya anda semua? Best tak? Aku raya biasa2 saja tahun ni. Tak pergi kemana-mana pun. Walau apa pun, haruslah ada baju raya kan...


Actually nak buat entry ni khas untuk Engku Sofea sebab nak say thanks untuk hadiah yang dia pos kan untuk contest "THE BEST PICTURE OF ME" tempoh hari. Tapi, anda pun boleh baca juga. Mari2 terus membaca.. Seperti yang anda dah tahu, aku kan dapat tempat kedua. Antara hadiahnya, taraa... satin shawl warna fuchsia pink yang striking.. woohoo!! Me likey so much! Tahu2 je Engku ni aku suka warna apa.. =) Thanks Engku!




vie more on LOOKBOOK.nu


Hadiah2 sampingan lain, 2 helai shawl bercorak dan dua aksesori riben untuk shawl. Tak sempat nak ambil gambar. Maybe later? =)


Short description mengenai gambar. Shoot depan rumah oleh adik aku, Yuyie, pada hari raya ketiga, menggunakan camera Canon 1000D.  Wardrobe pula seperti berikut. Kepada girls yang ada bertanya mana nak cari item2 seperti dalam gambar tu, jadi aku dah jawab di sini. Lepas ni bolehlah terjah.. hihi~


 fuchsia pink satin shawl, from Engku Sofea. 
nyonya kebaya, from Butik iLovely Maju Junction
satin skirt double layer, Butik Optimo Mines
nude heels, TSC Mines
accessories from;
 Maju Junction (owl ring), Vincci (necklace)


See? Semua biasa2 saja, sebab aku bukan orangnya yang pandang brand sangat. Asalkan anda tahu gayakan, item murah pun boleh tampak MAHAL.

Till here.. =)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...