Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Tuesday, September 6, 2011

DAY 12 - 15 FAKTA TENTANG ANDA




Hallo readers!
30- day blog challenge , day 5.
15 fakta tentang aku? hmmphh..
Payah juga nak list kan ye. 
Aku pun tak tahu nak list apa.. huhuhu
Ok aku try...



1-ANAK SULUNG DARI 5 BERADIK

2-KASUT BELAH KANAN SELALU LONGGAR SEBAB KAKI KANAN LEBIH KECIL DARIPADA KAKI KIRI. 

3-MATA KANAN LEBIH BESAR DARIPADA MATA KIRI

4-WARNA MATA SEBENAR ADALAH COKLAT GELAP

5-LAHIR PADA 2 APRIL, 22 REJAB, HOROSKOP ARIES, TAHUN RIMAU. AUUMM


6-SUKA PADA FESYEN, TAPI BILA KELUAR RUMAH SELALU PAKAI BIASA & SLIPAR JE  =P


7-SUKA WARNA YANG STRIKING & TERANG2


8-PENGGILA KASUT, TAPI AKAN PAKAI DUA ATAU TIGA PASANG SAHAJA


9-SELALU EXCITED

Kalau ada apa2 macam meeting ke apa ke, aku rasa aku orang paling excited nak pergi. Kalau boleh buat preparation dululah. Orang lain tak adalah macam aku. Biasa2 je. Sengal kan.



10-SUKA LELAKI CHINESE LOOK


Tak tahu nak describe macam mana. Tapi memang suka. Dulu masa sekolah, selalu usha sorang lelaki cina. Dia senior aku, form 6. Pengawas pula tu. Siapa tak tertarik kan. Tiap2 pagi dia nak pergi sekolah, dia akan lalu depan rumah aku naik motor Honda dia. Masa tu lah aku duduk kat luar beranda, tunggu dia lalu, lepas tu kami pun berbalas pandangan. Ha ha. Kelakar bila ingat balik. Sekarang tak tahu dia di mana.


11-SUKA BABY & BUDAK2


12-SUKA MAKAN SPAGETTHI/PASTA & YANG SEWAKTU DENGANNYA


13-SUKA KUCING, TAPI TAK SUKA BILA DIA BUANG AIR MERATA2




14-BENCI ORANG MALAS


15-TAK SUKA BILA ORANG PINJAM2 BARANG AKU, LAGI2 KALAU BAJU.. =)




Cukuplah tu. Next time boleh tambah lagi (kalau ada.. huhu)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...