Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Sunday, October 16, 2011

RSC PRODUCT SHOOT



wOOT wOOT... Lama juga impian nak jumpa Rina Salleh, pemenang Gadis Melayu 3. Alhamdulillah dapat juga join event JO & JO DESIGN & PHOTOGRAPHER collaborate dengan Rina Salleh Collection (RSC) atas jemputan en. photog, Mr. Taufiq Aizuddin. Rina Salleh sangat peramah, kecik molek dan manis je orangnya. Walaupun demam dan batuk teruk, suara pun tak ada masa tu, aku gagahkan diri juga untuk pergi sebab nama dah lama tersenarai sebagai talent.


Jom tengok baju2 yang aku pakai design oleh Rina Salleh sendiri.


Khayla Long Dress (SOLD OUT!)
TOP: satin material, 
BOTTOM: Japanese cotton
photog: Dboy Ahmad 


TOP: Batwing sleeve Chiffon blouse white-yellow stripes
BOTTOM: shocking pink palazzo
photog: Mahyuddin Mustafa


ini MUA saya, kak Azhana Sharim
make-up dia jadikan aku nampak cantik. Superb! 


yay! muka aku terpampang di website Rina Salleh Collection

Eksklusifnya, setiap design baju, hanya ada sehelai sahaja yang dibuat. So siapa cepat, dia dapat! =) 


Special thanks to all krew yang hadir, MUA, photog, n talents sekalian. Harap dapat join lagi next project ye abang Joe.. he he.. 


Daa~


p/s: Jom klik SINI untuk terjah ke website Rina Salleh!


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...