Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Wednesday, December 28, 2011

LAWATAN KEDUA DEWAN RESEPSI



Hey2 dear followers esp. b2b!!


Baru kejap tadi sekali lagi melawat dewan pilihan untuk majlis resepsi.
Bawa en. tunang sekali.
And guess what?
Aku tak bagitahu pun aku dah book dewan semalam.
Mula2 dia sampai rumah tadi, kami pergi breakfast dulu.
Aku makan habis lambat macam biasa lah.
Kemudian dia kata, cepatlah. Kata nak cari dewan.
Aku boleh kata, relax lah.
Dia pun pelik.
Biasanya aku yang gelabah. haha.
Mula2 kami sengaja pergi satu sekolah ni untuk tanya sewa dewan dia.
Sewa RM1800, tak ada aircond pun.
Kena tulis surat kepada pengetuanya pula.
Ermm mahal dan prosedur lambat.
Lagipun nanti tiba2 ada even sekolah, kami juga yang susah nak cari tempat lain nanti.


Kemudian kami pergi pula ke dewan yang aku dah book semalam.
En tunang pelik sebab aku tahu jalan tanpa merujuk GPS.
Dia cakap, ni mesti dah pergi semalam.
Aku senyum2 je.
Dan bila dia tengok dewan, dia kata ok.
Aku belum sempat bawa mak pula tengok dewan.
Takut mak tak setuju.
Tapi esok aku dah kena bayar deposit sebab tempoh yang diberi hanya dua hari sahaja.
Latest update from my MUA, request pakej untuk makan 1000pax ialah 18k.
Macam memang confirm la nak sewa dewan ni sebab after recalculate pakej banglo dalam entry semalam, lebih kurang sahaja harganya. =)


A few snapshots dewan:








--------------------------------------
DEWAN PANDAMARAN JAYA, KLANG
Website |03 - 3375 5555
--------------------------------------

with love,
Alya Syaqiera

2 comments:

  1. Assalam...apa nama dewan ni ye?nmpk cam menarik...boleh email kpd sy x detail dewan ni...location,contact no utk tempahan, n lain2 yg boleh membantu...email ke mfayadhmibrahim@gmail.com...thx

    ReplyDelete
    Replies
    1. dewan pandamaran jaya. nak booking terus ke MP Klang ye. =))

      Delete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...