Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Tuesday, February 21, 2012

CUTI KAHWIN DAH LULUS!



YAY! Alhamdulillah...


Oleh kerana tarikh kahwin bukanlah jatuh pada hari cuti sekolah, makanya susah ok nak minta cuti ataupun Cuti Rehat Khas (CRK). CRK ni hanya diperuntukkan 7 kali setahun, di mana 6 daripadanya boleh diambil sekali setiap dua bulan, dan baki 1 kali adalah atas budi bicara ketua jabatan. Aku pula mohon 4 hari cuti Jumaat dan Ahad, dua kali berturut-turut. Sah-sah la tak dapat. Haha. So satu cuti dipotong. Itupun dah cukup bersyukur dapat cuti hehehhe..


Lega...sebab ada juga beberapa kali nak jumpa ketua jabatan mohon cuti, busy nya bukan main. Takut nak jumpa pun ada. Tapi tadi ok je. Huhuhu..


Ok, tu je update hari ni.


Selamat bercuti! LOL


with love,
Alya Syaqiera

2 comments:

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...