Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Wednesday, May 2, 2012

MEETING DENGAN ORANG KUAT TAMAN



Sudah tentu berkenaan hal wedding.


Hai all.


Lewat tamat meeting dengan committee members kawasan taman (ada nama lain yang lebih pendek tak?) di rumah parent di Klang tadi bersama2 parent aku juga. So far, aku rasa sedikit lega sebab rupanya ramai orang yang tiba2 muncul saat2 tarikh big day begitu hampir yang willingly to help. Tak payah minta pun mereka yang tanya kita dulu apa nak tolong. Tak adalah aku rasa berseorangan dalam merencana wedding aku sendiri (sebenarnya dah boleh jadi wedding planner after this. =P). Begitu besarnya hikmah hidup bermasyarakat.


Namun dalam pada rasa lega, ada juga timbul rasa gelisah sebab banyak sangat benda yang aku tak terfikir berkaitan majlis yang sepatutnya difikirkan. Aturcara majlis masih lagi sedang dirangka. Pengalaman daripada ahli mesyuarat tadi sedikit sebanyak memberi gambaran bagaimana perjalanan majlis aku nanti. Memang akan melibatkan kebanyakan kawasan kejiranan. Tidak boleh hanya bertumpu di rumah kami sahaja.


Cacat cela dalam planning juga dah terlihat dan perlu fix mana yang patut. Ok, tak larat nak fikir. Esok kerja. So sampai sini dulu quick update.


Night~


with love,
Alya Syaqiera

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...