Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Sunday, June 17, 2012

WEDDING SEPUPU DI BBST



Hey all. 


Last Saturday, for the very first time aku attend wedding keluarga belah husband. Kali pertama ni wedding sepupu di Bandar Baru Salak Tinggi, anak kepada pak ngah, abang mak mertua aku. Dua minggu lepas semasa cuti sekolah, dah habis aku round rumah saudara-mara belah husband, tapi tak sempat ke rumah pak ngah sebab dia tiada rumah ketika itu. Jadi, kehadiran aku semasa wedding anaknya kali ini, merangkap hari bertandang aku ke rumahnya juga. Jimat masa. =)


jums pergi wedding! betul2 ikut warna tema ni. =)

Tema warna wedding dia adalah pink-grey. Memang cantik dan pandai pilih warna. Pelamin satu panel indah warna pink-putih, dibalas busana pengantin warna grey. Paling suka pelaminnya. Warna bunga yang digunakan untuk bunga pelamin betul2 sama seperti majlis aku tunang dulu. Boleh tengok SINI pelamin tunang aku November 2011 lepas.


pelamin pink-putih

the bride dlm busana grey

Makanan pun sedap. Tak pakai catering, tapi rewang masyarakat taman. Lauk-pauk memang sedap dan fresh. Suka sangat kari daging dan pucuk ubi masak tempoyak tu. Marvelous! 3 tiers butter cream cake pun sedap. =)

Saudara mara belah husband tak kira keluarga belah mak mertua atau ayah mertua, kebanyakannya baik2 dan ramah-tamah. Seronok berada bersama dengan mereka, macam bertahun dah kenal dan jadi family. =)

Congrats kepada pengantin baru. Didoakan semoga berkekalan hingga ke syurga. Ameen..

Till here.


with love,
Alya Syaqiera

2 comments:

  1. nice pelamin! pinky2 gitu..hehe..eh lama x singgah sini..dh kawen eh..congratz! semoga berbahagia selaloo dsamping hubby tchenta =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup da kawen dah. thanks syazlina! =)

      Delete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...