Followers

Facebook Page

Translate This Blog

Blog Hits

Sunday, June 30, 2013

Short Interview dengan Majalah Fokus SPM


Hallu n salam semua. Selamat pagi. Dah breakfast?

Ermm.. en husben di Medan sekarang. Mengantuk pun ada ni duduk sorang di rumah sambil menonton Nasi Lemak Kopi O. Hehehhe.. daripada sambung tidur, eloklah kalau aku tulis sesuatu buat tatapan peminat semua (perasan je... :p).

Jumaat lepas, reporter daripada majalah Fokus SPM datang ke sekolah untuk intebiu aku untuk dimasukkan ke dalam satu kolum majalah tu. Baca betul2 okay... Fokus SPM! Tak ada kaitan langsung dengan modeling, tapi lebih kepada kerjaya aku sekarang.

Tak pernah terfikir pun nak baca malah nak beli majalah tu since aku pun dah lama meninggalkan zaman SPM kan. Dah tua makcik ni uols. So nak tak nak, aku pun pergi kedai cari majalah tu. Maka terbelilah dan dapat buat sedikit analisis soalan yang mungkin akan ditanya nanti. Nervous mak tau. Hihi

inilah rupanya majalah Fokus SPM, di samping majalah2 kesayangan.

Mula2 ada juga terfikir macam tak layak je untuk diintebiu sebab baru tahun ke-4 aku bekerja. Tapi aku redah je. Jawab je apa2 yang terkeluar daripada mulut ni. Dan bila fikir balik, tergelak sendiri sebab entah apa2 aku jawab. Tunggu je la mag tu keluar dan macam mana cerita tu diolah nanti. Hehehe..

Lepas intebiu, beberapa keping gambar aku diambil dan juga gambar ketika mengajar. Excited betul kelas tu yang bakal masuk magazine ye. :D

Seronok dapat pengalaman pertama intebiu untuk kerjaya sebenar. Mana tahu lepas ni intebiu untuk guru cemerlang pula ke, tokoh guru ke. Eceh. Berangan! :p

Apapun terima kasih kepada kak ida Dara.com yang suggestkan I kepada Fokus SPM, dan tak lupa reporter and writer Fokus SPM, en. Athir yang sudi interbiu.
Ok tu je. Bye.

Madam Alya.
Love wearing purple color bila ada sesuatu yang penting berlaku. Ia pemberi semangat!

p/s: Jom baca artikel hasil daripada interview ini di SINI.

4 comments:

  1. cikgunya comel with brain so no wonderla boleh masuk mag huhu

    u lamanya tak dtg blog i busy ke huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. chaaaaaa!! thank you dear.. hiihi.. sory sgt lama betul x terjah blog orang. mmg bz skrg. bdk nk trial. ngah buat soklan n bekejar nak abis silibus.

      anyway slmt berpuasa tau! =)

      Delete
  2. untung laa cikgu masuk majalah... hihi...

    ReplyDelete

Thank you for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...